Reklamace
Reklamační řád velkoobchodu VONO SPORT s.r.o.
Tento reklamační řád je vydán v souladu s platnými zákony a upravuje postup při reklamaci zboží zakoupeného od VONO SPORT s.r.o.. Reklamační řád je závazný pro všechny obchodní partnery a zákazníky (dále jen „zákazník“).
1. Všeobecná ustanovení
- Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek společnosti VONO SPORT s.r.o..
- Podáním objednávky zákazník souhlasí s tímto reklamačním řádem.
2. Podmínky pro uplatnění reklamace
- Reklamaci je možné uplatnit na zboží, u kterého se projevily vady v průběhu záruční doby.
- Záruční doba je 24 měsíců, pokud není stanoveno jinak.
- Reklamace musí být podána bez zbytečného odkladu poté, co zákazník vadu zjistí.
3. Postup reklamace
- Zákazník je povinen podat reklamaci písemně nebo elektronicky na e-mail novotny@vono.cz s uvedením následujících údajů:
- Název společnosti a kontaktní osoba zákazníka
- Číslo faktury a datum nákupu
- Popis vady a způsob jejího zjištění
- Požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz apod.)
- Zboží je nutné vrátit ve stavu, který umožňuje jeho posouzení, spolu s kopií faktury či jiného dokladu o koupi.
4. Přijetí reklamace
- Po obdržení reklamace bude zákazník informován o přijetí reklamace a dalším postupu.
- Společnost VONO SPORT s.r.o. si vyhrazuje právo na odborné posouzení reklamované vady.
5. Lhůty pro vyřízení reklamace
- Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30-ti dní od jejího přijetí.
- Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, bude vada odstraněna opravou, výměnou zboží nebo vrácením peněz podle dohody se zákazníkem.
6. Závěrečná ustanovení
- Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dnem 11.11.2024.
- Společnost VONO SPORT s.r.o. si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu.
V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností ohledně reklamačního procesu kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na e-mailu novotny@vono.cz nebo telefonním čísle +420 702 919 777.